you look like a million

Hemma efter jobb och en sväng på cykeln till bästa kompisen!

Gick bra på jobbet idag, plockat upp lite nya kläder och det var hyffsat med kunder då går tiden lite fortare! Sedan kom pappa och hämta mig vi åkte hem och åt tacos som mamma hade gjort muuummms!

Sen satte jag mig på cykeln bort till min bäste vän, vi kollade lite tv och kläder till midsommar... svårt svårt, helst av allt skulle jag vilja ha en lång svart klänning jag hittade en på Lindex men den satt inte perfekt.. Så någon som har tips på en snygg svart lång klänning var inte blyga!? Annars hittar jag väl alltid något fast man tänker "fan jag har ju inga kläder" även om man har för mycket.. Jävla tjejer alltså!

Mamma och pappa kom bort till oss och fikade med bästa kompisens föräldrar jag drack två koppar kaffe, hejj vad jag inte kommer kunna somna i natt!

Imorgon hade jag tänkt att storstäda mitt rum, och garderob faktiskt... ojojoj!

Måste betala resten av Rhodos resan imorgon med! yiihooo längtar, en vecka med världens bästa brudarrrr! We will rock

Slänger in lite bilder

Fin klänning men dock för liten över brösten nu..

haha blev en bild..


pussss



Kommentarer
Postat av: Maja

men ska du verkligen ha en svart och mörk klännig på midsommar?????????????

2010-06-21 @ 23:08:58
Postat av: Svar tilll maja!

Jaa, men sticka ut lite..?

2010-06-21 @ 23:09:55
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 01:14:19
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0