without any regrets

Mest för att jag går runt med massa tankar och funderingar kring allt som livet erbjuder, ett ställe att dela tankar med andra och själv komma ihåg lösningar!

Som i går satt jag och små prata lite med min svåger prata lite på att jag ska till Rhodos i sommar med 7 tjejkompisar, vi satt och reflektera lite över hur vild den resan kommer att bli så sant så sant.. Sen sa han även att tjejer lämnar varandra mycket mer än vad killar gör, om en kille behöver hjälp så hjälper hans polare honom men om en brud behöver hjälp så finns det ingen där för brudar sticker iväg snabbare än ett bi. Det stämmer faktiskt, killar tar hand om varandra på ett annat sätt än vad tjejer tar hand om varandra... Håller ni inte med?

Kom på att jag kanske ska presentera mig själv, eller?

Kort och gott, glad tjej som älskar livet, snart 18 år gammal (2 månader och 2 dagar kvar) läser till stylist och börjar tredje året till hösten! Intressen är då smink jag älskar att skapa något så vackert som det kan bli, kommer bli en hel del styling i bloggen skulle jag tro (ni tänker; ååhnej inte en till sådan blogg) jag tänker; wiihoo en rolig blogg läs med en nypa salt och inspireras av allt!
Gillar även gymmet, och umgås med vänner och familj! Jag går runt med mycket frågor som jag aldrig får svar på, ni kanske kan hjälpa mig med det?

Dags att göra sig färdig för jobb!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0