the long black

Åkte i från solen i denna vackra dag ut till skogen där himlen var gråare än ett par raggsockar, men dagen blev bra ändå den tillbringades med Matilda. Sedan tog vi en tur till köpcentrat och guess what? Jag fick med mig den svarta lång klänningen från lindex, fast denna gången satt den som en smäck! Midsommarn är räddad, i den svarta med turkosa naglar, rosa ring ska jag glida fram med blommor i håret på fredag! Stramt..
Fick med mig ett par shorts med, casual men bra.

Övningskörde från tåget förut, det känns bra..

Dock storstäda jag inte rummet i dag!

Vi fixar det i morgon, då slänger jag även upp bild på klänningen och shortsen!

So long!

Kommentarer
Postat av: Maja

lägg ut bild på klänningen då så får vi se om det är nått! puss

2010-06-22 @ 22:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0