love that way u say my name

hola, hallå, hej

Dagens sysslor har vart solning, träning, torp, övningskört druckit kaffe! Härlig dag.

Fick lämnat tillbaka en klänning jag köpte för ett par veckorsen på Pondus, var manisk när jag köpte den och den var på tok förstor! Fick mig ett tillgodo men orkade faktiskt inte kolla idag, hittade dock massa annat jag ville ha på andra affärer!  En ursnygg jumpsuit som jag får införskaffa mig snarast!

Imorgon är det midsommar och det ska skålas med Rosé såklart, godaste man kan dricka tror jag! Lovely, ska bli mysigt och kul! Får ta och göra mig en krans med.. Pappa kanske kan hjälpa mig!

Tips på snygga kilklackskor???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0