feel good

morn morn!

Vaknade av en otrolig smärta i ryggen, min säng är återigen för mjuk, kan inte åtgärda det då jag älskar min lux säng!
Gick upp och drog ut ryggen lite, det kändes bättre. Åt min skål med flingor och mjölk, min knäckemacka med ost och min stora goda kaffe! All kärlek åt nespresso maskin..

Fick även hjälpt min storebror med programuppdateringen!

Laddat ner lite nya aps, och är sjuuukt avundsjuk på iphone4.. Vill ha den, ge mig den!

Idag kommer det bild på klänningen!  Skulle egentligen behövt åka till IKEA köpa en klädstång som jag kan hänga mina kläder som ligger gömda i byrålåderna. Men vad gör man när ingen har tid att köra mig såhär på förmiddagen, och när eftermiddagen är uppbokad till gymmet och fotboll?.. Jo man nöjer sig med det man har..

En rejäl städning ska ske i dag, I promise!


Något sådant här hade vart perfekt, fast min ska bli mer färgglad!

hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0