Diamonds are forever

Goodmorning!

Ledig i dag, solen skiner! wow vilken underbar dag, så frågan är vad ska jag göra idag? Vaken väldigt tidigt iaf, tänkte göra mig en latte sen sätta mig ute i solen och läsa tidningen! Låter det bra?

Frågan är vad de andra tjejerna gör idag, troligtvis sover dom som inte jobbar nu.. Men jag skulle ju storstäda mitt rum, det måste jag göra! Sen kanske en sväng till gymmet? Det får bli i kväll isf..

Jag vet, jag gör en to doo list

  • Städa rummet/garderoben
  • Kolla klänning
  • Gymma
  • Njuta av vädret
  • Se vad dagen har att erbjuda!


haha, fyfan vad mesigt.. ääh jag lever för dagen! Fuck todo list när jag är leeeedig!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0