Under sommaren, tidsfördriv








-Har du druckit tills du spytt?
what happens in rhodos stays in rhodos

-Sårat någon? inte vad jag vet..

-Förlorat en vän? nope!

-Träffat nya människor? Massvis!

-Kysst en främling? äh, vi hade ju presenterat oss för varandra..eller?

-Tagit droger? nej förfan

-Haft en sommarflört? En kvällsflört?


-Gråtit? jajjemen

-Tältat? Det med

-Varit vaken en hel natt? Ohyes

-Solat? är helt svart nu

Badat? som fisken

-Haft ett förhållande? haha nej!


-Gjort dig riktigt illa? Ja det kan man tycka!


-Gjort några nya percingar/ tatueringar? Nej, men sommarn är inte över ;)

-Läst en bok? en halv kanske... inte ens de?


-Skickat fel sms med flit? Nej, de var back in the days!

-Suttit vid datan en hel natt? No, jag har ett liv


-Näckat? Kallas inte nakenpenny för ingenting liksom ;)

-Solat naken? topless

-Fått utegångsförbud? Nej, tror ej att det existerar längre..

-Sagt "jag älskar dig" och menat det? Jadå

-Sagt "jag älskar dig" och inte menat det? Jadå

-Varit i slagsmål? Nej

-Pussat någon utav samma kön? Jaförfan

-Sjungit högt på ett berg? Nej det skulle jag inte tro...


-Skrattat tills du kissat på dig? hahah faktiskt, fast det var i havet ;)

-Kysst någon i regnet? Ja, fint.

-Har du svart ärligt på alla frågor? Think so


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0