Rehab

Låter mesigt, men skönt.. Rehab från en veckas festande!

Så vad har min rehab dag bestått av? Jo legat framför teven och pillat mig i naveln, legat i solen och läst skvaller och druckit espresso och is vatten.. Om en timma är det dags för ansiktsbehandling och efter det mys med Elin!  Pretty awesome day, right?..

Även om jag är riktigt riktigt sugen på att ta en sista minuten tillbaka till paradiset, men skolan och livet på allvar stoppar mig! Och körkortsplugg tyvärr.. Får se fram emot en weekend shopping i stockholm men bästa vännen Elin i september och troligtvis en weekend med shopping till barcelona eller london i höst med mami och två kompisar till oss! Sounds great!

Och inte för att glömma min 18 års dag på söndag, alla härliga utgångar i Göteborg!

OCH hoffmaestro på fredag..

Okej helt okej höst.. eller? mennn sista minuten två veckor till paradisön. oh fuck!


take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0