Paradisön

Hejhej, igår natt kom vi hem från Rhodos och jag vill bara tillbaka ni förstår nog inte hur jävla underbart det var, atmosfären, folket, vädret ja allting var helt jävla fantastiskt den absoluta bästa veckan i mitt liv!

Vad gjorde vi där då? Jo vi solade badade och partade, varje dag hela dagen!

Rhodos kokade, det var galet, det var underbart och det kommer lätt vara ett minne för resten av mitt liv, det bästa minnet! Jag ska tillbaka till Rhodos no matter what!


Fixade en blå fot första kvällen med, den är fortfarande blå och svullen! brutalt fint gjort :)


Ganska så rolig bild på mig och Mathias hette han, en kille som jobbade där nere!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0