Make-up store höstvisning!

Jepp ni läste rätt!

På torsdag åker jag och Karro i min klass till stockholm för make-up stores höstvisning på Berns! Kommer bli grymt kul!
Massa inspiration vill suga in allt jag kan nu till sista året, jag ska bli en grym make-up artist!

Sminket kommer även säljas billigare där, oh yes jag ska shoppa smink! Kanske en fin utgång på kvällen?

Jag åker dock hem på fredag eftermiddag, men ska ju snart till stockholm igen! Om två veckor faktiskt! :D

Vi kommer sova hos Morfar som bor på vaxholm, lite långt från stan kanske men hotellen låg på över tusenlappen för en natt..

Juste vad har jag gjort det senaste?

I torsdags blev det utgång på Lipz, kul som fan! Fredags blev det förfest hos mig sen utgång på Harrys i uddevalla! kul det med :)

Lördag tog jag det jäävligt passivt, och söndags Liseberg :D

I skolan har vi börjat med Soak-off det är en gel metod som är en permanent naglack som sitter i cirka två veckor utan att flagna! hur bra??!?!   just nu har jag ett rosa, jätte gulligt! Fanns massa förger att välja på!

Det är alltså gel som man bygger på nageln och låter det härda med hjälp av en UV-lampa!

här har vi Cathrine en glamour modell som jag sminkat/stylat!

Modell: Cathrine
Fotograf: Ulf Michal
Stylist: Penny Gissberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0