live it the best and treat it as your last

det regnar, ovanligt? behöver inte ens svara på frågan..

Sommarn är snart officiellt över, 18 på söndag, sista året på måndag..

Ligger här ensam i den stora sängen, tänker faktiskt lite för ofta tillbaka på året med pojkvän, någon att sova med, en arm, ett bröst att värma sig hos... det saknas HAN saknas inte DET saknas!

Funderat på ett spontant fri år? ett år i spanien lära mig flytande? ett år i USA upptäcka? fast tyvärr försent..

Men om ett år, ett år kvar till den verkliga friheten Australien surf jobb liv.. Can't wait, eller??

Kanske ett par månader med ny kultur, nytt språk? jag vill jag vill!

Sluta dröm och gör din verklighet istället!

Ja som sagt verkligheten, sommarn är över skolan börjar, livet börjar.. So lets pushit to the limit, in i det sista kom igen nu, du kan, du vet att du kan! DU är grym på din sak! jepp egoboosta mig själv..

Gör det sista året till det bästa året!


Stockholmsresan är iallefall bokad 16-19 september åker vi upp till huvudstaden och gör det mer osäkert!

Så tips? Shopping? fika? utgång?  Vi kommer bo på vaxholm såklart, mina sommrar som barn.. minnen!
Och strosa runt på söder, mer minnen sen barnsben! Krama och mysa med morfar, träffas alldeles för sällan!

Men vi kommer göra stan osäker och kommer vara helt Fuckable try to deal with us!


Stockholm kommer tillbringas med denna bruden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0