kräftskiva

Hejhej!

Igår såg vi på Hoffmaestro, fyfan sjukt bra live!  Nästa spelning med dom blir på en krog!

Idag är det min sista dag som omyndig, så imorgon när jag vaknar är jag hela 18 år!! 18 år, minns när jag var en liten skit och sprang runt och lekte med min bror och hans kompisar, jag var alltid prinsessa!

Nu är jag 18 år.. Levt livet i 18 år, helt fantastiskt planerar att resten av livet ska bli lika underbart!

Ikväll vill jag egentligen hänga med min bror och hans kompisar på fest, men det tyckte inte han!

Så det blir kräftskiva i Vänersborg hos några grabbar, hoppas att det blir en lyckad kväll iaf, vi ska fira, skåla och bara leva!

Hoppas ni får en bra kväll, det ska vi ha :)


ett årsedan på min 17 årsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0