hektiskt

Hejj!

Officiellt myndig nu!

Skolan har dratt igång, skratta eller gråta? vet inte!

Men tillbaka till rutinerna, sista året nu!

Denna veckan har jag vart i skolan och sedan jobbat på eftermiddagen!

Juste min 18 årsdag var helt perfekt, champange, tårta, mat och vänner och släkt! Fast tillbringa dagen på akuten med.. men inga ben brutna! ;) Kräftskivan var allt annat än minnesvärt! tror jag..

Idag, skola, alliansen stog på torget och prata mycket intressant faktiskt! Sen fixa jag internetbank med dosa och grejer ;) sen till jobbet, nu har jag ringt tele2 sjukt vad saker går segt! Bad om kopian på abonnemangs avtalet och spärringsavtalet för mer än en vecka sen och dom har inte ens skickat det!

Jaja, Skola och jobb imorgon med! sen en härlig utgång förhoppningsvis!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0